Saturday 1 June 2019

SI TI, BABA


SI TI, BABA
Edhe unë si ti, baba, 
Kam filluar
T’i heq këmbët zvarrë
Siç i hiqje edhe ti dikur,
Atëherë 
Kur ti ishe kaq saç jam sot unë.

Edhe mua, baba,
Kanë filluar 
Të më dridhen duart
Siç të dridheshin ty dikur,
Atëherë 
Kur ti, baba, ishe kaq saç jam sot unë.

Edhe mua, baba,
Ka filluar 
Të më derdhet filxhani i kafesë,
Siç të derdhej ty dikur
Sapo e vije në buzë,
Atëherë
Kur ti, ishe kaq saç jam sot unë...

Edhe unë
Si ti, 
Baba,
Shkoj shpesh në toilet,
Siç urinoje dhe ti dikur,
Atëherë 
Kur ti, baba, ishe kaq saç jam sot unë.

Ti po qan, 
Baba ?
Si,
S’do   
Që unë të vij në Had tek ti,
Të të tregoj për jetën dhe peripecitë
Këtu mbi tokë, 
Mbi dheun 
E zi.
Dhe të pimë 
Kafe atë dhe bir ?
Unë do të të tregoj sinqerisht, baba
Është këtu mbi tokë, apo atje në Had më mirë...?


 KAQ PAK QIELL 

Kaq pak qiell 
Dhe ky pak qiell, mbetur shkretë,
Mbetur pa një yll, 
Pa një hënë,
Pa diell.

Kaq pak qiell.

Kaq pak dhe i pambjellë asnjëherë,
Kaq pak dhe mbetur ugar me plisa resh të zeza,
Kaq pak qiell dhe mbetur pa lëruar, mbetur djerrë… 


SUNDIMI          

Ai flet,
Flet,
Flet, 
Flet,
Nuk pushon,
Ai ia mbyll gojën fjalës sime,
Me breshërima fjalësh 
Më sundon. 
Unë flas,
Flas,
Flas,
Flas, 
Ai hesht,
Hesht, hesht,
Ai s'reagon,
Ai fjalës sime s'ia vë fare veshin.
Me heshtjen e tij ai më sundon…
Ai mua më sundon edhe me fjalë,
Më sundon edhe me heshtje.

Unë përgatitem për një kryengritje të tmerrshme…


HAPJA


Mua
Më lënë shokët,
S′i lë:
Mua më ikën e dashura,
Nuk e përzë. 

Kush më troket në derë,
Unë ia hap në çast
Menjëherë  

Unë s’ia zë kujt kokën me derë...!



NDJESA


Të kërkoj ndjesë
Gushëkuq i ferrës,
Që të qëllova me llastiqe
Dhe të shprisha prushin e gushës.
Më fal 
Bilbil 
Që ta preva këngën me gur!
Të kërkoj falje 
Ty thëllëzë 
Që të theva vezët,
Që të plagosa njërin krah,
Të lashë nënë pa zogj.
Më fal, isha çilimi, kalama...

PËRSOSJE                         

Përsosu
Dritë 
Përsosu ajër 
Përsosu ujë
Përsosu blerim
Përsosuni yje
Përsosu 
Diell 
Përsosu lule
Përsosu kaltërsi
Përsosu
Tokë
Përsosu njeri.
Përsosu dhe ti Zot

Ndryshe s’ka përsosje në qiell dhe mbi tokë...


PUTHJA

Jepet në televizor Eurogoli.
Të jepet
Dhe Europuthja...

S'ka si loja e buzëve!



DIELLFTOHTI


Diellbora,
Diellakulli,
Diellftohti,
Jemi dridhur një jetë
Dhe vazhdojmë të dridhemi
Me shekuj, me ditë eme net....

Diellbora,
Diellakulli,
Diellftohti…
Si s’u bëre për ne veç një herë i ngrohtë,

Por mbete, i ftohtë, o Diell, i ftohtë, i ftohtë ?


KONKURRIMI

Pranvera konkurron çdo vit 
Me lule, blerim, freski
Dhe bar
Dhe ne çdo vit 
I japim çmim të parë.

Vera
Çdo vit
Konkurron 
Me zheg,   
Me vapë,
Na shtyn të futemi në hije,
Na shtyn të zhytemi në det.
Ne s'i japim asnjë çmim,
Edhe pse drithëra buke na jep.

Vjeshta 
Çdo vit
Konkurron   
Me fruta dhe shira,lirike, 
Me gjethe të verdha, 
Me re të zeza, dramatike,
Me vetëtima, bubullima, rrufera.

Ne s'i japim qoftë dhe një fletëlavdërimi,
Edhe pse  pemët na i vë përpara plot fruta 
Si kupa të arta floriri… 

Dimri 
Çdo vit konkurron
Me akuj, dëborëra, 
Me erëra dhe stuhira që ulërijnë,
Me pemë lakuriqe që dridhen nga acari, 
Me degët lakuriqe pa fole, pa një cicërim.
Për dimrin, 
S’ kemi dhënë, 
Dhe  s’japim asnjëherë çmim…

S'kemi çmim pra për të katra stinët !
Vetëm ty pranverë dhe ju o lule,
Japim çmim,
Çmim japim për ju  kaltërsira qiellore,  
Për ty fllad, për ty puhi, për ty blerim…


TONET                             

Tone  
Të larta
Njerëz të ulët, të  dobët,
Tone 
Të ulëta
Njerëz të lartë, të fortë,
Tone të ashpra, 
Njerëz të butë,
Tone 
Të buta
Njerëz të ashpër,
Tone 
Cicëruese  
Si vezë pa zogj,
Ngjyra 
Pa ngjyrë 
Si lule pa erë, 
Njerëz pa mendime, 

Si pemë dekorative… 


TË GJITHË MË MËSOJNË

Në shkollë
Shkruaja bukur,
Isha i pari në bukurshkrim.
Mësuesi lumturohej,
Ia tregonte klasës fletoren e bukurshkrimit tim.
Shoku im i bankës
Me shkrimin shkarravinë 
Më mësonte si shkruhej më bukur,
Më mësonte si shkruhej më mirë…

Në ushtri
Dilja i pari në qitje,
Bëhej me krahë komandanti,
Në  kampionatin kombëtar të qitjes më caktonte komanda.
Ushtari që s'fuste qoftë edhe një plumb në tabelë,
Më mësonte si bëhej qitja me pushkë, 
Me pistoletë ''Parabelë''.

Si mësues, 
Bëja ditarin më të mirë,
Ditarin më të bukur në shkollë.
Shkëlqente i tëri drejtori,
Ma çonte ditarin
Lart,   
Në seksion.
Entuziazmohej shefi, 
Ditarin e niste në Ministri.
Mësuesi 
Që s'bënte fare ditar,
Ai më mësonte 
I pari
Si bëhej më mirë, 
Si bëhej më bukur ditari.

Si poet,
Kush nuk shkruante,
Më mësonte si duhej shkruar,
Kush nuk lexonte, 
Më mësonte si lexohej
Dhe ç'libra duheshin lexuar. 

Kush shkruante lirika intime,
Erotike, 
Më mësonte 
Si shkruhej lirika qytetare,
Më mësonte si shkruhej lirika filozofike.

Të gjithë më mësojnë, 
Më marrin për ushtar,
Më komandojnë,
Më duan të bindur,
Më duan të bëj ç'duan ata.
Unë jua kam thënë juve dikur çiltërsisht: 
Lamtumirë kapedanët e mi !  
Lamtumirë 
Ju them dhe tani
Juve «profesorëve»,
Juve «akademikëve» të mi !



ASKUSH S'MË BINDET  

Të gjithë
S' më binden
Dhe fajin, besoj, e kam unë vetë.
Unë duhet ta kem një dobësi,
Unë duhet ta kem patjetër 
Një të metë.

Kur isha bujk adoleshent,
Qetë s'më bindeshin,
Përtypeshin qetë, 
S'e tërhiqnin 
Plugun. 
Hutohesha pas pulëbardhave unë,
Si napa të bardha 
Pulëbardhat  
Mbi ugar,
Si napat e lara 
Që nëna i nderte mbi gardh, mbi litar.

Përkundrazi,xhaxhait, 
Qetë i bindeshin 
Njëherësh    
Të dy,
Kau me emrin Zambak, 
Dhe kau me emrin Syzi.

Po pse i bindeshin 
Xhaxhait 
Qetë ?
Sepse xhaxhai ishte bujk i rëndë
Bujk që e nderonin buqit, bujk ivërtetë … 

Si mësues gjithashtu nuk kisha autoritet,
S'më bindeshin nxënësit,
Nuk mësonin,
S'i bënin
Detyrat.
Më shihnin me habi…
Kur unë përhumbesha në përfytyrime,
Vizatoja, bëja skica, krokira, krijoja poezi…

Nxënësit harbonin…
Dilnin nga klasa.
Dikush në WC pinte një cigar.
Një vajzë në korridor 
Provonte puthjen e parë…

Edhe si prind
S'kam pasur
Dhe s'kam autoritet.
Kjo s'më pikëllon aspak
Le të jetë mbi mua fëmija mbret.
Le të më gjejë nga fëmija gjithçka,
Vetëm fëmijën të mos e gjejë prej meje asgjë.

Midis poezisë sime
Dhe fëmijëve të mi
Ka pasur dhe ka rivalitet, 
Ka pasur dhe ka xhelozi…

Edhe si gjysh
Nuk kam autoritet.
Kjo më kënaq,
Kjo më jep gëzim.
Mbesa dhe nipi bëjnë ç'të duan me mua;
Më hipin mbi kurriz të dy, 
Më bëjnë kalë me fre,
Me yzengji…

Unë u bindem urdhrave të tyre,  
I zbatoj pa u fyer aspak,
I zbatoj 
Me përulësi,
Me një kënaqësi që jetën ma zgjat…


KUJTIMI IM NGA NJË EKSKURSION


Niset...
Dyqind
Kilometra rrufiti -
Ndalet autobusi, shëmon.

Përpara
Kalaja, liqeni, Shkodra.
Buna si grua kabahe
Me bluzën e bruztë,
Trupin duke dredhur,
Futet në gjirin e detit,
Bri bregut liqeni mërmëron.
Shkodra!
Kalaja plagët akoma mjekon.

Rrugët
E Shkodrës.
Këtu ka ecur Migjeni.
Gjurmët e Migjenit
Si fosile fiksuar mbi rrugë.
Ja ku ka ecur Migjeni!
Ja si ka ecur Migjeni!

Prapa,
Bjeri, prapa!
Shikoja ku këmbët i shkojnë,
Shikoja ku këmbët i ndalin!-
Migjeni ka shkelur kudo.
Këmbët i ndalin,
Në majën
E malit.

Sa shumë
Ka ecur Migjeni!
Sa mirë ka ecur Migjeni!

Shkodër!
Rrugët e tua pështill si rul.
Dërgoja muzeut “Migjeni”,
Në rrugët e tua të inçizuara,
T’i shohin brezat gjurmat e viganit.

Brodha,
Me gjurmët e Migjenit,
Brodha nëpër rrugë,-
Ja ktheva programin eskursionit.

Shokët,
Kur të vetëm më shikonin,
Që bridhja serioz, vizitoja rrugët,
Më quanin pa shije njeri.
Dhe thoshin, pse rrugëve bëj vizita,
Kur në Shkodër kishte
Muzera dhe fabrika.

Shokët,
Me shokët
Poza bënin në sfonde antikash,
Poza bënin përpara liqenit, bri Bunës,
Kurse për vehte unë,
Përpara teatrit “Migjeni”,
Poza bëra me Migjenin. -
Poza me Migjenin
Bust.

Kthimi.
Gota,
Shporta,
Servise,
Sapuna “Venus”-
Merr kujtime nga Shkodra, dikush.
Dy gjurma mora,
Shkula nga rruga,-
Dy gjurma të Migjenit mora kujtim.

Në borsetën time kujtimi më i mirë!


No comments: