Monday 11 September 2017

NDËRSA

F A S L L I  H A L I T I

NDËRSA
Migjenit
Ndërsa të tjerët mërmëritnin
Migjeni buçiste,
Zgjonte
Të përgjumurit
Ndizte vatrat e shuara.
Kur të tjerët qëndisnin mandilet
Migjeni qepte, arnonte  zhelet e mjerimit

Sapo feks agu gjer në rrezet e mbrame të perëndimit!
Tetor,  2016
MË HËNGRËT TË GJALLË 

Erdhi vdekja e uritur
Të më hante
Me uri 
Por më gjeti të tretur
Kockë 
Dhe lëkurë

Ç’të hante e zeza tek unë ?
1998-2017
S’PO SHOH ENDE  +

Dëgjoj të këndojnë
Gjelat
Mbi mur,
Mbi gardh
Për çdo natë,
Po dielli s’po lind.

Dita e re ende s’po zbardhë ...!
Korrik, 2016
PLASËN BUBULLIMAT 

Plasën bubullimat qiejve
Duke bubulluar,
Megjithatë, 
Asnjë pikëz shiu
Mbi tokat e lënë djerrë
Mbi arat e pambjella, të palëruara  
Asnjë pikëz shiu s’bie mbi arat, mbi fushat,
Asnjë pikë shiu s’ua njomë buzët shkrumbuara…!
Korrik, 2016
   QENKE BOSHATISUR…

Eh moj fushë,
Fushë,
Fushë,
Qenke zhuritur,
Të shoh gjithë frikë,
    Hambar buke ti i atdheut tim dikur,
Sot hambar kanabis, hashashi me narkotikë…!Gusht 2016
EDHE UNË

Kështu janë njerëzit e kësaj bote!
 S’ka njerëz
Pa cene,
Pa vese
Pa të meta,
S’ka
Njeri ëngjëll
S’ka njeri Zot,
Edhe unë njeri jam,
Njeri si çdo tjetër njeri,

Pse kërkoni që unë të jem engjëll, perëndi?
Shtator 2016
KAM QENË EDHE UNË... 
 Kam qen dhe unë si ju deputet në kuvend,
Por nuk leha
Nuk kafshova
Nuk  rrëmbeva
Nuk u korruptova
Hyra me peshën time
Me  peshën që hyra dola…

***

Ju deputetët e kohës së korruptuar
Ju deputetët e kriminalizuar
Po vini bark mish, 
Pasuri...
Por
Shekspiri
Mirë e ka thënë,
Mirë e thotë edhe sot:
Si i pasuri dhe i varfëri,
Si i shëndoshi,
Si i dobti
Kockë 
Dhe lëkurë,
Dy gjellë për kribin janë” përsëri
Krimbi i Vetingut, do t’ju hajë
Me shije, me uri...

***

Kam qen dhe unë si ju deputet në kuvend,
Por nuk leha
Nuk kafshova
Nuk  rrëmbeva
Nuk u korruptova
Hyra me peshën time
Me  peshën që hyra dola…


Shtator 2016
SHOH 


Shoh
Ata
Që vjedhin,

Por jo ata që mbjellin!


 Prill, 2011


MOS U MBAJ  


Mos u mbaj engjëll…
Engjëll jam !
Engjëll linda, 
Engjëll u rrita,
Engjëll kam qenë,
Engjëll jam prapë !
Dhe engjëll do të jem!

Engjëll ?!
Si kështu, si?
Engjëll pa seks
Dhe ke një lagje me fëmi...?!

Dhjetor 2016


KËSHTU DERI VONË


I binim
Pragut
Të dëgjonte dera
Dera nuk dëgjonte
I biem
Pragut  
Të dëgjojë dera
Dera nuk dëgjon prapë

Dhe ne mbetemi përjetësisht në prag...

Mars , 2017


PO  E ARDHMJA JONË

E djeshmja
Juaja
E sotmja
Juaja 
E ardhmja
Juaja gjithashtu

Po jona ku qenka kështu ?


CMIRËZIU

Spiuni
Është si qeni
E gjuan gjahun për tjetrin
Me  devotshmëri, besnikëri,

Ti nuk je spiun, ti je cmirëzi.

Veҫ ti
Bëhëhesh 
Spiun i zoti
Veҫ si macja
Ti e zë gjahun për vete
E zë për veten tënde miun e zi.

Ti  s’je spiun, je më i keq, je cmirëzi.



2005


MË FRIKËSOHESHIN N ZOGJTË


Në fëmijëri kam qenë terrorist,  kriminel
S’kam lën zog pa vrarë
S’kam lënë harabel.
Edhe sot më friken zogjtë
Edhe pse
I dekriminalizuar
Edhe pse s’jam më
Kriminel
Prapë
Më frikesohen zogjtë
 Jo zogjtë e urtë, por zogjtë rebelë...!

  31 mars, 2017



VIZA  IME

Po
Si deputet
Kam nxjerr viza
Viza për njerëz me halle
Jo viza për të ndjekur sportin 
Jo viza për koncerte, shfaqe teatrale.
Jo viza me euro,
Me dollarë
Viza fri
Për t’i shpëtuar verbimin syrit
Dhe jo t’i  nxjerrja sytë
Të dy.
Viza ime:
Vizë që të nxirrte
Nga halli e mjerimi,
Jo  vizë që të zhyste në mjerim, varfëri...

Viza ime ishte vizë për hall, për fatkeqësi...


Shtator,  2017


 Ҫ’I KËRKOJI JEZUSIT

Ҫ’i kërkoi
Krishtit 
Ai
Dhe ҫ’i tha
Jezuesi Krishti atij,
Atij që donte të ecte mbi ujë
Siҫ eci vetë Jezusi mbret, Perëndi?

Po
Mund
Të ecësh
Dhe ti si unë,   
Nëse beson si unë Jezusi në Qiell
Nëse beson si unë në Zot,
Nëse beson si pjos...

Besoj!
Si s’besokam unë?
Mësuesi im! 
Dhe
Vuri
Këmbën e majtë
Dhe vuri këmbën e djathtë mbi ujë
Si mbi një asfalt blu ujor.
Plot
Siguri
Plot besim

U përpoq të ecë mbi ujë,
Por
Besimi
Nuk qe i plotë,
U zhyt në ujin e rimë të qelqtë 
Arriti në bregun tjetër jo me këmbë, por me not. ..


2 prill, 2017


No comments: