Wednesday 23 July 2008

Cigare elektronike



(informacion shkencor)


Fatmir Terziu


Kjo cigare elektronike duket si një cigare normale por nuk përmban nikotinë ose katran, ndërsa krijon efektin e një cigareje normale për duhanxhinjtë. Cigarja elektronike ka disa shije të ndryshme, ndizet realisht, dhe nxjerr avull që ngjan si tymi i cigareve të vërteta. Cigaret elektronike përdorin artin më të avancuar të teknollogjisë dhe janë dy llojësh, disa janë një pordërimi, dhe të tjera mund të karikoen dhe përdoren shumë herë. Megjithatë, gjëja më e mirë e kësaj cigareje është fakti që nuk është e paligjshme të përdorësh këto cigare brënda në ndërtesa publike.

Në anën tjetër, ndërsa shumë duhanxhinj duan të ndërojnë cigaret e tyre normale me cigaret elektronike, është debatuar nëse këto cigaret elektronike janë mirë për shëndetin apo jo. Cigaret elektronike përmbajnë nikotinë, dhe ky material-nikotinë është një imitim dhe sjell pak rrezik për shëndëtin e duhanxhinjëve, ndërsa tek cigaret normale, është vetë duhani që afron rrezikun më të madh për shëndetin e duhanxhinjëve. Duhani është lidhur me shumë sëmundje si kanceri dhe sëmundje zemre Pra, ndërsa nuk përmban duhan, cigarja electronike nuk rrezikon shëndetin e duhanxhinjëve me këto sëmundje.

Gjithashtu cigaret elektronike janë më të lira nga cigaret normale, sidomos lloji që karikohet. Paketat me nikotinë që përdoren me cigaret elektronike kushtojnë më pak se një paketë cigaresh. Cigaret elekronike gjithashtu nuk të japin shenja në gishta ose nuk vijnë erë të keqe.

No comments: