Tuesday 9 September 2008

Pese breza jetojne Shekullin,,,


Pese breza jetojne Shekullin,,,
Gjyshja ime e mrekullueshme Eleni Stefa
Nena ime fantastike Vitore Leka Stefa
Djali im i vetem si drite e syrit Alesjo
Mbesollka ime engjellore Shanel 7 muajshe
........dhe une Madi


5 breza; Eshte mbijetese ? Jo!
Eshte Dashuria , Falja dhe dhurata qe Zoti na ka hedhur ne shpirt Besim , me kete pasuri qe sot gezojme ne jeten e perditeshme edhe mes jush duke dhene dhe marre respektin mirenjohjen dhe miqesine qe na ka lidhur qofte familjare te hereshme po edhe mes ketij komunikimi, po edhe interesi ne fushat e kultures dhe njohjes mes nesh
Pacim te tilla udhetime gjithmone !
Une falenderoj mirekuptimin e marrjes se kesaj fotografie tonen familjare, nje kenaqesi qe ndahet vetem me miq , pasi largesia na i ka mohuar kete .
Ju uroj ne vatrat tuaja jetegjatesi , lumturi dhe paci vetem trashegime e gezime perhera.
Suksese ne cdo fushe te jetes suaj mbushur vetem me sadisfaksione!
Me dashuri dhe respekt nga mua gjithmone e juaja Madi

ps
Lus miqte miqesisht dhe per korrektesi, ne adresat e mesiperme jane edhe shume familjare, te cilat nuk kane asnje lidhje me forrume .Lus te ruhet respekti i dergeses time pasi nuk mundem me kete kompiuter portatil te manvroj shume per tua sjelle me adresa te ndara.

Faleminderit Mardena

©M.Kelmendi2007
http://mardenak.blogspot.com/

No comments: